Grönt till mamma

Det var så att när jag satt och pärlade med min kusin i lördags, eller hon pärlade och jag lockade hennes hår, så kom DETTA armband fram. Och eftersom att jag var dålig på att städa undan hittade mamma det där på bordet dagen efter, och tyckte att jag blivit duktig och att hon ville ha ett sådant, så eftersom att jag ändå hade tid satte jag mig med en gång i söndags och gjorde ett till henne. Hon ville självklart ha grönt (där är vi rätt lika), och så fick hon välja någon berlock, den enda hon valde var den söta nallen. Och fint blev det. Passar ju till hennes örhängen också, trots att detta armbandet är ljusare och örhängena mörkare är de ju båda gröna i botten!


Kommentarer
Hanna säger:

du ÄR duktig :)

2011-05-19 | 11:06:58
Bloggadress: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback